Blogia
uNa NoVa HisTòRia

El segon

El segon

Aquesta nit hi ha un segon més... no ho entenc molt bé però sembla ser que la terra cada vegada gira més lentament a causa de l'atracció amb la lluna, una primera impressió... l'atracció entre dos cosos alentitza el seu moviment... transportable a la vida real? qui sap... bé, segueixo; doncs sembla ser que avui hi haurà un segon més... i el més fort és que ja fa anys que es fa això! Crec que és el primer any que tinc tant de temps...

Bé, doncs aquest segon, se'm fa una mica difícil... penso en totes les vegades que he sentit que passen coses dolentes, allò... cada segon hi ha nens que moren, hi ha ... no se.. i m'aturo i penso... caldria aquest segon?

Però cal, perquè en aquest món cal que tot estigui super ben posat i col·locat i ordenat... Deu ser millor així... no seré jo qui ho digui, però recordaré que també en aquest segon passaran coses molt boniques i especials... quants nens naixeran avui a les 23:59:60?

 Bona entrada d'any i un petó per tothom qui estimo i llegeix aquest blog. Espero que algun dia un cop llegit escriviu alguna cosa. :P pillus!!

 

2 comentarios

Mireia -

amb un segon hi ha temps per fer tantes coses, i en poden succeir tantes altres que em fa por i tot pensar-hi...
un petó pot durar un segon......
un adéu pot durar un segon......
qualsevol cosa pot arribar a durar un segon......
uhm.....no me mola pensar en el temps, pq es tan curt q em sento impotent per poder fer, dir, expressar-me, cridar, pensar tot allò que voldria......
be, vaia rallda.....jejeje
petonas
carpe diem

Xanos -

El temps és una de les coses més curioses que hi ha, no trobeu?

Per més que s\'allargui (encara que sigui un segon) mai en tenim prou per a fer tot el que voldríem.

Què passaria si el poguéssim parar? Em fa por imaginar-m\'ho.

Bon any!