Blogia
uNa NoVa HisTòRia

Futur

Futur No vull dormir, no vull perdre temps d'una manera tant trista, sento que cada vegada em queda menys temps i que l'he d'aprofitar tant com pugui. No vull dormir, no vull una vida trista on tu i els altres no hi sigueu, on tot sigui fosc. No vull dormir, no m'agrada sentir-me fosc. No vull dormir, el futur em té captivat, escolto música, escric ràpid i vull escriure més i més. No vull dormir, la suor em cau pel front dins la meva habitació plena de calor. No vull dormir, veig llum en algun lloc, se que hi sou, ho se pq sempre hi heu estat. No vull dormir, tanco els ulls i escolto, música celestial i sons pertorbadors. No vull dormir, l'habitació es doblega sobre si mateixa. No vull dormir, un ventilador apagat aconsegueix fer moure i volar records. No vull dormir, a vegades penso en tu... si. No vull dormir, fotografies que donen poc sentit a una vida mitjana. No vull dormir...

0 comentarios