Blogia
uNa NoVa HisTòRia

obsessió

obsessió [s. XX; del ll. obsessio, -onis, íd.]
f 1 Apoderament de l'esperit per una idea, una paraula o una imatge persistent.
2 PSIC Idea, paraula o imatge persistent que s'imposa amb independència de la voluntat i que només amb dificultat pot ésser desarrelada de la ment.

Aquesta era la definició del que em passava, la definició que em permetia entendre la causa i l'efecte de totes les idees que feien dies que voltaven el meu cap.
En el meu cas era una paraula persistent que s'havia imposat amb independència de la meva voluntat i que jo encara no havia aconseguit treure-la. Semblava que aquesta dificultat de la que parlava la definició era més que real.

Cada dia vivia en l'angoixa de saber que en un moment o altre tornaria a aparèixer aquella paraula al meu cap, que no podia passar un dia sense recordar-la sense tenir-la present.

I amb aquesta obsessió passo els dies, acompanyat d'aquesta paraula avanço en tot el que faig i la tinc sempre present.
La dificultat de treure-la del meu cap és real, però ho és tant com el fet que sense aquesta paraula res no tindria sentit.

viure

1 comentario

Teia -

si aquesta paraula es tant persistent en el teu cap i res no té sentit sense ella potser no és una obsessió, sinó una part més de la teva vida, imprescindible si vols dir-ho així!!
la vida sembla complicada, però no ho és, som nosaltres qui la compliquem!!
Un petó!!