Blogia
uNa NoVa HisTòRia

Tant de bo...

Tant de bo... Tant de bo poguessis estar 24 hores al meu costat, m'agradaria tant que alguna vegada asseguts a la platja o a la muntanya o a on sigui però amb tu un dia et giressis i em diguessis això... Darrera d'això un somriure que lligaria les mirades i aquestes farien que tot fos més fàcil...
Perquè sempre hi ha una possibilitat i aquesta és per la que lluitem tots, per la única possibilitat que no tenim mai al davant, la més difícil i a la vegada la que ens porta indefectiblement cap a l'èxit. Cal però buscar quina és aquesta possibilitat, no sempre és la més desitjada no... no ens equivoquem ara que som a prop de l'èxit. Cal sempre trobar la manera ideal d'aconseguir allò que ha de ser.
Perquè l'èxit no és només aconseguir els propòsits, això és una tasca relativament fàcil amb una mica de passió, del que es tracta és de mantenir aquest èxit a dalt de tot, que sigui llarg, intens i diferent sempre...
I em pregunto: Per què no? Pot ser, però hem de lluitar...

mooi dixit

9 comentarios

La camarera -

què passa nen!!
com t'enrolles, no??
jo crec que ets una cabreta perduda en una muntanya rugosa i alta que es diu "bida", no "vida" aquesta és una altra. la Bida és aquella que veus per sota de la linea imaginària entre el cel i l'aigua del teu dibuix, just quan no hi ha aigua i tot és més aviat sec.
continuaré llegint amb la calma els teus escrits i ja et diré alguna cosa si tinc res a dir-te. avui estic cansadeta. DEW!

iona -

buuf... mooi tho mereixes tot, et mereixes una noia q et pugui donar tot això que busques i no et fagi patir.

TeSa -

Especial...

Anónimo -

qui ets?¿?¿ perque a mi tambe m'agradaria saber-ho..................................

mooi -

Per desgracia no ho se... poca intuició vamos...

Ja saps qui sóc... -

"Tant de bo poguessis estar 24 hores al meu costat..."

Raquel -

Prelistada en el directorio de Bitacoras.com :)

Puedes añadir una descripción haciendo click en "Añadir bitácora".

Gracias :)

Lucy -

GRACIES;MAI ET PODRE AGRAÏR AKESTES PARAULES XO NOMES M'AGRADARIA DIR_TE QUE PER MI, ACONSEGUIR ESCRIURE AIXO JA ES UN EXIT PERSONAL, MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ana -

Crec que per tenir èxit en aquesta vida, ja sigui èxit en l'àmbit de l'amor, de l'amistat, de la feina,etc. no és qüestió de sort només. Es fàcil d'arribar a tot allò que et proposes però al igual tambè és fàcil despendre't. Personalment crec que per aconseguir allò que desitges és quëstió simplement de lluitar per allò, és d'aquesta manera que s'aconsegueix tot allò q et proposes a la vida. Simplement pel fet d'intentar fer realitat els teus propis somnis ja has arribat a l'exit personal que és el més important i durader